Kontakt

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, by odpowiedzieć jak najszybciej na Twoje pytania.

Biuro Obsługi Klienta
(czynne poniedziałek - piątek, 
w godz. 8.00 - 20.00)

e-mail:

Infolinia:
801 500 207
(22) 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna
z cennikim operatora.

Ognivo

Logo Ognivo

Ognivo umożliwia bezpieczną i szybką komunikację online pomiędzy bankami a innymi podmiotami uprawnionymi do uzyskiwania informacji objętych tajemnicą bankową. Pozwala na znaczne usprawnienie prowadzonego przez banki czasochłonnego procesu realizacji zapytań i reklamacji, który wcześniej odbywał sie w formie papierowej. Dzięki Ognivo wymiana informacji między uczestnikami usługi jest szybka i łatwa w obsłudze.

 

Dlaczego warto wdrożyć Ognivo:

  • oszczędność – Ognivo eliminuje korespondencję papierową pomiędzy bankami i uprawnionymi podmiotami, co pozwala obniżyć koszty wymiany informacji, w szczególności w zakresie reklamacji i zapytań,
  • usprawnienie procesu wymiany informacji – dzięki Ognivo znacznie skraca się czas niezbędny do wymiany informacji,
  • monitoring wysłanych zapytań – Ognivo pozwala na bieżące monitorowanie wysyłanych zapytań i reklamacji.

Ognivo to jedyne na rynku rozwiązanie, które umożliwia bezpieczną i szybką wymianę informacji między uczestnikami systemu rozliczeniowego Elixir i Euro Elixir oraz instytucjami współpracującymi z bankami, takimi jak: ZUS, Poczta Polska, urzędy skarbowe, izby celne, administracyjne organy egzekucyjne, komornicy oraz sądy i prokuratury.

Aplikacja online Ognivo składa się z dedykowanych modułów, z których każdy odpowiada na konkretne potrzeby banków i instytucji współpracujących z nimi. Ognivo znacznie usprawnia komunikację, w szczególności w zakresie zapytań i reklamacji. Dzięki usłudze wymiana informacji między jej uczestnikami jest szybka i łatwa.

KIR jako operator systemu Ognivo zapewnia zaufaną platformę komunikacyjną, pełni w wymianie informacji taką samą rolę, jak poczta w przypadku, gdy korespondencja między bankiem a klientem prowadzona jest w formie papierowej. KIR nie ma dostępu do danych osób, których dotyczy zapytanie, ani do informacji o rachunkach bankowych.