Kontakt
Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir
tel. 22 545 55 55
faks: 22 545 55 99
Infolinia: 0 801 500 207
Opłata za połączenie zgodna
z cennikiem operatora.
Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy
o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.
Aktualności
Podpis elektroniczny Szafir
Zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir umożliwia komunikację w formie elektronicznej między urzędami a przedsiębiorcami i osobami prywatnymi. Dzięki zestawowi Szafir urząd może skontaktować się ze swoimi klientami za pośrednictwem Internetu – przyjmować wnioski i podania podpisane elektronicznie. Dokumenty zabezpieczone przy użyciu zestawu do e-podpisu zachowują integralność i autentyczność, zyskując tym samym taką samą moc prawną jak ich papierowe odpowiedniki. |
Dlaczego warto zakupić nasz zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir?
- dostępność – największa w Polsce sieć własnych oddziałów, dzięki czemu każdy bank ma łatwy dostęp do usług związanych z e-podpisem, w tym profesjonalnego doradztwa.
- wygoda – ponad 700 placówek banków spółdzielczych współpracujących z KIR i wydających zestawy do składania e-podpisu (certyfikaty kwalifikowane), dzięki czemu ich odbiór jest możliwy w całej Polsce.
- proste procedury – najprostsza procedura wydawania zestawów do e-podpisów, co znacznie skraca czas związany z wdrożeniem rozwiązania w banku.
- umocowanie prawne – KIR jest wpisany do rejestru prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju jako kwalifikowany dostawca usług zaufania.
- elastyczność sprzedaży:
- możliwość zakupu e-podpisu zarówno online, jak i w oddziale lub u partnera, co pozwala bankowi wybrać metodę zgodną z obowiązującym w nim procesem składania zamówień,
- zawieranie umów zarówno na czas określony, jak i nieokreślony,
- możliwość zapłaty po wykonaniu usługi, bez konieczności dokonywania przedpłat,
- dowóz, instalacja i szkolenie z obsługi certyfikatu na życzenie klienta.
Zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir to jedyna tego typu usługa oferowana przez instytucję funkcjonującą w ramach sektora bankowego, co potwierdza jej najwyższą jakość i bezpieczeństwo.
KIR oferuje bankom rozwiązanie, które pozwala w komunikacji z klientami zastąpić dokumenty papierowe dokumentami elektronicznymi. Dokumenty w formie cyfrowej są odpowiednio zabezpieczone i mają taką samą moc prawną jak ich papierowe odpowiedniki.
Elektronicznym podpisem bank może zabezpieczać wszystkie informacje przekazywane poprzez bankowość elektroniczną oraz podpisywać umowy kredytowe w wersji elektronicznej.
Co daje użytkownikom zestaw do składania podpisu elektronicznego Szafir:
- niezaprzeczalne potwierdzenie tożsamości – nasz kwalifikowany e-podpis Szafir ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny,
- integralność – przesyłane drogą elektroniczną informacje podpisane e-podpisem Szafir są chronione przed zmianami,
- unikatowość podpisu – każdy podpis elektroniczny jest inny dla danego dokumentu i ściśle powiązany z tym, dla którego został utworzony,
- możliwość potwierdzenia istnienia dokumentu w danej chwili – dokument można dodatkowo oznakować czasem, nadając mu tzw. datę pewną. W stosunku do tak oznaczonego dokumentu można mieć pewność, że istniał w czasie, na który wskazuje ta data.