Kontakt

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy o kontakt.Dołożymy wszelkich starań by odpowiedzieć jak najszybciej na Twoje pytania.

Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir
tel. 22 545 55 55
faks: 22 545 55 99

Infolinia:
0 801 500 207

Oddziały i punkty odbioru

Szafir

Zestaw do składania bezpiecznego elektronicznego podpisu Szafir umożliwia komunikację w formie elektronicznej między urzędami a przedsiębiorcami i osobami prywatnymi. Dzięki zestawowi Szafir urząd może skontaktować się ze swoimi klientami za pośrednictwem Internetu - przyjmować wnioski i podania podpisane elektronicznie. Dokumenty zabezpieczone przy użyciu zestawu do e-podpisu zachowują integralność i autentyczność, zyskując tym samym taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki. 

 

Dlaczego warto zakupić nasz zestaw do składania bezpiecznego podpisu Szafir?

  • dostępność – KIR ma największą w Polsce sieć własnych oddziałów, dzięki czemu każdy bank ma łatwy dostęp do usług związanych z e-podpisem, w tym profesjonalnego doradztwa.
  • wygoda – KIR współpracuje z ponad 300 podmiotami wydającymi zestawy do składania e-podpisu (certyfikaty kwalifikowane), dzięki czemu ich odbiór jest możliwy w całej Polsce.
  • proste procedury – KIR ma najprostszą procedurę wydawania zestawów do e-podpisów, co znacznie skraca czas związany z wdrożeniem rozwiązania w banku.
  • umocowanie prawne - KIR jest wpisana do rejestru prowadzonego przez Ministra Gospodarki jako kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne.
  • elastyczność sprzedaży:
    • KIR daje możliwość zakupu e-podpisu zarówno online, jak i w oddziale lub u partnera, co pozwala bankowi wybrać metodę zgodną z obowiązującym w nim procesem składania zamówień. [Jak zamówić podpis elektroniczny?].
    • Z KIR można zawierać umowy zarówno na określony, jak i nieokreślony czas.
    • KIR daje możliwości zapłaty po wykonaniu usługi, bez konieczności dokonywania przedpłat.
    • KIR na życzenie klienta dowozi, instaluje i szkoli z obsługi certyfikatu.

Zestaw do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego Szafir to jedyna tego typu usługa oferowana przez instytucję funkcjonującą w ramach sektora bankowego, co potwierdza jej najwyższą jakość i bezpieczeństwo.

KIR oferuje bankom rozwiązanie, które pozwala w komunikacji z klientami zastąpić dokumenty papierowe dokumentami elektronicznymi.  Dokumenty w formie cyfrowej są odpowiednio zabezpieczone i mają taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki.

Elektronicznym podpisem bank może zabezpieczać wszystkie informacje przekazywane poprzez bankowość elektroniczną oraz może podpisywać umowy kredytowe w wersji elektronicznej. 

Co daje użytkownikom zestaw do składania podpisu elektronicznego Szafir:

  • niezaprzeczalne potwierdzenie tożsamości – nasz bezpieczny e-podpis Szafir ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny,
  • integralność – przesyłane drogą elektroniczną informacje podpisane e-podpisem Szafir są chronione przed zmianami,
  • unikatowość podpisu – każdy podpis elektroniczny jest inny dla danego dokumentu i ściśle powiązany z tym, dla którego został utworzony,
  • możliwość potwierdzenia istnienia dokumentu w danej chwili – dokument można dodatkowo oznakować czasem nadając mu tzw. datę pewną. W stosunku do tak oznaczonego dokumentu można mieć pewność, że istniał w czasie, na który wskazuje ta data.