Kontakt
Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, by odpowiedzieć jak najszybciej na Twoje pytania.
Departament Kontaktu z Klientami i Operacji
(poniedziałek - piątek, w godz. 8.00 - 18.00)
e-mail:
Infolinia:
801 500 207
(22) 545 55 55
Opłata za połączenie zgodna
z cennikim operatora.
Aktualności
mojeID
|
Bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały potwierdzenia danych osobiście lub drogą elektroniczną. |
Usługa mojeID pozwala na przeniesienie do cyfrowego świata wielu procesów, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi czy też korespondencji papierowej lub elektronicznej.
mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Takie zaufane dane dostarczają podmioty określane jako „dostawcy tożsamości” (np. banki, wykorzystujące login i hasło do bankowości elektronicznej jako instrumenty identyfikujące użytkownika).
Dla klientów banków, oprócz gwarancji bezpieczeństwa, to rozwiązanie przynosi oszczędność czasu i wygodę. Natomiast banki dzięki mojeID zyskują nową funkcjonalność, poszerzając spektrum oferowanych możliwości i przyczyniając się tym samym do rozwoju ekosystemu zaawansowanych i bezpiecznych rozwiązań dla cyfrowej gospodarki.
Wszelkie czynności związane ze środkami identyfikacji elektronicznej realizowane są na stronie dostawców tożsamości (wydawców środków identyfikacji elektronicznej – banków).
Lista dostawców tożsamości zostanie opublikowana na osobnej stronie internetowej, zawierającej więcej informacji na temat mojeID.
Więcej o usłudze na stronie mojeid.pl