Kontakt

Departament Kontaktu z Klientami i Operacji
(poniedziałek - piątek, 
w godz. 8.00 - 18.00)

e-mail:

Infolinia:
0 801 500 207
22 545 55 55

Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.

Jeśli masz dodatkowe pytania związane z produktem, prosimy o kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.

mojeID

Bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały potwierdzenia danych osobiście lub drogą elektroniczną.

Usługa mojeID pozwala na przeniesienie do cyfrowego świata wielu procesów, które dotychczas wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi czy też korespondencji papierowej lub elektronicznej.

mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W  kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Takie zaufane dane dostarczają podmioty określane jako „dostawcy tożsamości” (np. banki, wykorzystujące login i hasło do bankowości elektronicznej jako instrumenty identyfikujące użytkownika).

Dla klientów banków, oprócz gwarancji bezpieczeństwa, to rozwiązanie przynosi oszczędność czasu i wygodę. Natomiast banki dzięki mojeID zyskują nową funkcjonalność, poszerzając spektrum oferowanych możliwości i przyczyniając się tym samym do rozwoju ekosystemu zaawansowanych i bezpiecznych rozwiązań dla cyfrowej gospodarki.

Wszelkie czynności związane ze środkami identyfikacji elektronicznej realizowane są na stronie dostawców tożsamości (wydawców środków identyfikacji elektronicznej – banków).

Lista dostawców tożsamości zostanie opublikowana na osobnej stronie internetowej, zawierającej więcej informacji na temat mojeID.

 

Więcej o usłudze na stronie mojeid.pl